Samsung dominuje na rynku monitorów do gier z 20,6-procentowym udziałem, wyprzedzając LG i ASUS.
Samsung aktywnie pracuje nad wzmocnieniem swojej pozycji na globalnym rynku monitorów do gier, który w 2023 r. był wyceniany na 9,8 mld USD, a do 2033 r. ma osiągnąć wartość 18,4 mld USD.
Co wiadomo
Samsung niedawno zaprezentował nową serię monitorów do gier Odyssey, które otrzymały pozytywne recenzje i sprzedały się już w kilku tysiącach egzemplarzy. W szczególności monitory do gier Odyssey OLED G6 i G8 OLED sprzedały się w liczbie 20 000 sztuk w pierwszym miesiącu po premierze. Samsung posiada 20,6% globalnego rynku monitorów do gier, wyprzedzając LG i innych konkurentów, takich jak ASUS i Dell.
Rosnąca popularność eSportu napędza popyt na monitory do gier, a Samsung aktywnie wykorzystuje tę okazję dzięki innowacyjnym produktom i partnerstwom eSportowym.
Źródło: Sammobile, KED Global