Nietypowa strategia akcji Capcom Kunitsu-Gami: Path of Goddess przyciągnęła 500 tysięcy graczy w zaledwie trzy tygodnie.
Wielu graczy sceptycznie podchodziło do Kunitsu-Gami: Path of the Goddess - nowej gry od Capcom, która łączy w sobie tak różne gatunki jak strategia i akcja.
Pojawiały się opinie, że projekt ten przerwie serię udanych produkcji japońskiej firmy, ale okazało się, że gracze doskonale przyjęli eksperyment Capcomu.
Co wiadomo
Kunitsu-Gami: Path of the Goddess została wydana 19 lipca, gra otrzymała wysokie oceny od krytyków, a teraz twórcy opublikowali dodatkowe potwierdzenie sukcesu gry wśród publiczności.
Capcom ogłosił, że w ciągu trzech tygodni w Kunitsu-Gami zagrało 500 tysięcy graczy. Liczba ta nie jest wyznacznikiem sprzedaży, ponieważ nietypowa strategia akcji znajduje się w katalogu Game Pass od pierwszego dnia i jest dostępna dla wszystkich jego subskrybentów za darmo. Niemniej jednak jest to świetny wynik i udana premiera nowego IP.
Capcom dziękuje graczom za zainteresowanie nową grą i w ramach wdzięczności oferuje wszystkim kilka bonusowych przedmiotów w grze, w tym amulet dostępny w ramach współpracy z inną japońską grą, Okami.
Kunitsu-Gami: Path of the Goddess jest dostępna na PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One i PC.
Źródło: @Kunitsu_Gami