Elden Ring - ponury Dark Souls z otwartym światem od From Software i Georga Martina
Na konferencję Microsoft na E3 2019 zajrzeli From Software, którzy ogłosili grę fabularną Elden Ring.
Co wiadomo
Na prezentacji graczy zobaczyli zwiastun, który zgodnie z tradycją twórców pozostawił więcej pytań niż odpowiedzi. Na szczęście po pokazu głowa From Software Hidetaka Miyazaki powiedział pierwsze szczegóły na temat gry.
Według słów szefa studii, praca nad Elden Ring rozpoczęła się po wydaniu najnowszego dodatku do Dark Souls 3. From Software postanowili stworzyć klasyczną fantazję z ponurą atmosferą i cechami szczególnymi, które deweloperzy nie mogli doprowadzić do „Dark Souls”.
Gra była stworzona równocześnie z Sekiro, ale gracze czekaje inny projekt, w którym więcej uwagi poświęca się elementom RPG, a nie bitwam. W tym samym czasie, gracze czekają na klasyczny przedstawiciel Souls-like, który po raz kolejny sprawdza nerwy na siłę graczy. Od Dark Souls nowe stworzenie From Software weźmie i dostosowanie głównego bohatera.
„Podobnie jak w serii Dark Souls, Elden Ring pozwala graczom tworzyć i zarządzać swoim niepowtarzalnym bohaterem. Jak powiedziałem wcześniej, ten projekt skupia się na elementach RPG»- powiedział Hidetaka.
Jednocześnie największą różnicą Elden Ring od innych gier From Software będzie otwarty świat. Według Miyazaki, jest to na razie „największy” projekt studii.
Nad Elden Ring pracował równierz autor książki „Pieśń lodu i ognia”, George Martin, który był odpowiedzialny za mitologię świata gry, a także postaci.
„Świat Elden Ring został zbudowany w oparciu o te mity i pęd. Nawet mnie trudno powstrzymać swoje podniecenie od czasu do czasu. Mamy nadzieję, że wszyscy inni czekają z niecierpliwością na świat, który stworzyliśmy „- powiedział Hidetaka.
Data premiery Elden Ring nie jest jeszcze znana, ale wydanie zapłanowane jest dla PlayStation 4, Xbox One i PC.