Dlaczego marki łączą kampanie reklamowe i jak to wykorzystać na swoją korzyść
Autor: protocol droid C-3PO | 18.06.2019, 10:56
Każdy prawdopodobnie wie o laptopach Ferrari i Lamborghini produkowanych przez Acer i Asus. Większość ludzi pamięta telefony PRADA wydane przez LG. I czy wszyscy pamiętają, które firmy produkują telefony z takimi markami jak Adidas, Puma czy Hammer? W ciągu ostatnich kilku lat marki coraz częściej zaczęły wykorzystywać partnerstwo w reklamie, zwanej współpracą. Opowiemy Ci, jak NASA nawiązała współpracę z fast foodami ze skrzydełkami z kurczaka, a ciastka Oreo stworzyło filmik w postaci zwiastuna serialu Game of Thrones. Jakie niespodziewane kolaboracje mogą spotkać fani Star Wars i jak dżinsowa kurtka Levi's otrzymała asystenta głosowego Google. Dowiedz się, dlaczego marki to robią i jak skorzystać z takiej współpracy ➥.