Rąbaj i żucaj: projektant Star Wars Jedi: Fallen Order opowiedził o fascynującym systemie walki w grze

Autor: Igor Nikitin | 19.06.2019, 10:30

Projektant systemu walki w Star Wars Jedi: Fallen Order Jason de Heras  ujawnił możliwości Jedajskiego fechtowania w grze.

Co wiadomo

W wywiadzie dla GameInformer deweloper opowiedział, że zespół Respawn chciał stworzyć poczucie miecza świetlnego, a nie pałeczki, dzięki której gracze pokonaliby wrogów. W rezultacie główna postać zabije przeciwników jednym lub dwoma ciosami. Na przykład wrogowie spadają z jednego uderzenia mieczem świetlnym, a bardziej zwinni wrogowie będą mogli blokować uderzenia, aż skończy się ich skala obrony.

Główny bohater nie umie tworzyć złożone zestawy ciosów, ale zna kilka fajnych sztuczek. Cal umie uchylić się za pomocą odskoku i salta, odeprzeć ataki i używać siły. Ta ostatnia pozwala nie tylko żucać się wrogami we wszystkich kierunkach, ale także spowolnić czas. Na przykład wrogi żołnierz może zostać pociągnięty do siebie i przebity mieczem, albo możesz zpowolnić strzał wroga, a następnie podstawić wroga pod jego własny ogień.

Wykorzystanie takich technik to zużyta energia siły. We wcześniejszych wersjach Fallen Order skala była automatycznie wypełniana, więc gracze po prostu czekali, używając tych samych sztuczek. Teraz Moc zostaje przywrócona za zabijanie wrogów, a im bardziej agresywny jest gracz, tym więcej energii otrzymuje.

Przypomnij sobie, że Star Wars Jedi: Fallen Order zostanie wydany na PlayStation 4, Xbox One i PC 15 listopada.