Apple Intelligence będzie kluczową częścią reklamy iPhone'a 16

Autor: Nastya Bobkova | 25.08.2024, 02:44

Według Marka Gurmana, Apple planuje nietypowe podejście do premiery iPhone'a 16. W szczególności firma zorganizuje obowiązkowe spotkania dla wszystkich pracowników Apple Store po wydarzeniu, które odbędzie się 10 września.

Co wiadomo

Spotkania prawdopodobnie odbędą się wieczorem 12 września lub rano 13 września, zamiast zwykłych niedzielnych spotkań.

Gourmet donosi również, że Apple rozpoczęło szkolenie swoich pracowników detalicznych w zakresie nowej funkcji, Apple Intelligence, która będzie ważną częścią kampanii reklamowej iPhone'a 16 w sklepach.

Pomimo oczekiwań, że Apple Intelligence zostanie wprowadzony wraz z iPhone'em 16, jego oficjalna premiera została przełożona na październik, kiedy to zostanie wydany iOS 18.1. Jednak funkcje takie jak narzędzia do pisania, podsumowania powiadomień i nowy interfejs Siri będą dostępne w tym czasie. Bardziej zaawansowane funkcje, w tym Image Playground, Genmoji i integracja ChatGPT, będą dostępne dopiero w iOS 18.2 lub nowszym.

Analitycy uważają, że dzięki nowym funkcjom AI sprzedaż iPhone'a 16 może wzrosnąć do 10 milionów sztuk. To wyjaśnia, dlaczego Apple tak aktywnie promuje te możliwości w swoich sklepach.

Źródło: @markgurman