Intuicyjność i przejrzystość: reżyser gry Frostpunk 2 opowiedział o głównych zmianach w interfejsie i oprawie wizualnej gry.

Autor: Anton Kratiuk | wczoraj, 13:40

Studio 11 bit opublikowało film, który kończy serię wideo City Unbound, poświęconą niuansom miejskiej gry strategicznej Frostpunk 2.

Co wiemy

Szósty filmik od polskich deweloperów nosi tytuł Human Dimension i reżyser gry Frostpunk 2 Łukasz Juszczyk opowiedział w nim o tym, jak zmienił się interfejs i oprawa wizualna gry w porównaniu do pierwszej części.

Deweloper podkreślił, że ponieważ Frostpunk jest niezwykle rozbudowaną grą strategiczną, ważne jest, aby gracz nie miał problemów ze zrozumieniem ogromnej liczby okienek i oznaczeń. Gra z 2018 roku miała z tym pewien problem, ale w trakcie prac nad sequelem 11 bit przebudowało wygląd, czcionki i układ wielu elementów interfejsu, czyniąc go intuicyjnym i mniej skomplikowanym.

Ponadto, po testach beta, deweloperzy poprawili niektóre elementy, na które narzekali gracze. W rezultacie Frostpunk 2 powinien być mniej trudny do opanowania, ale równie wciągający i złożony jak pierwsza część.

Kiedy się spodziewać

Frostpunk 2 ukaże się 20 września. Gra będzie najpierw dostępna tylko na PC, a później zostanie wydana również na konsole i będzie dostępna w katalogu Game Pass od pierwszego dnia.

Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej

Źródło: Frostpunk 2