Remake, który pokochają fani: dziennikarze dzielą się wrażeniami z dema Metal Gear Solid Δ: Snake Eater
Dziennikarze największych wydawnictw gamingowych mieli okazję zobaczyć demo gry Metal Gear Solid Δ: Snake Eater, która będzie remakiem kultowej skradanki Hideo Kojimy z 2004 roku.
Zwiastuny od Konami cieszą się dużym uznaniem fanów MGS i dają nadzieję, że odświeżona gra nie zawiedzie graczy. Przedstawiciele mediów podzielają tę opinię.
Co wiemy
Dziennikarze przeszli 90 minut Metal Gear Solid Δ: Snake Eater i opublikowali swoje wrażenia. Zauważyli, że gra jest kompletnym, a nawet czasami zbyt fanatycznym remakiem MGS 3. Twórcy pozostawili wszystkie kluczowe mechaniki, fabułę, dialogi, postacie i inne elementy gry bez zmian, ale znacznie poprawili ich techniczne wykonanie i zbliżyli grę akcji do współczesnych standardów.
Dzięki zaawansowanej technologii, ponownie nagranemu dźwiękowi i dwóm układom sterowania (klasycznemu i nowoczesnemu), twórcy mają nadzieję nie tylko zainteresować fanów oryginalnej gry, ale także przyciągnąć nową publiczność do serii.
Metal Gear Solid Δ: Snake Eater wczytuje się bardzo szybko, a przemieszczanie się pomiędzy lokacjami jest praktycznie płynne, ale aby zachować efekt oryginalnej gry towarzyszy im krótkie przyciemnienie ekranu.
W remake'u dostępna jest ogromna liczba ustawień, które pozwalają szczegółowo spersonalizować sterowanie interfejsem, poziom trudności, wszelkiego rodzaju wskaźniki i podpowiedzi, a dla graczy niepełnosprawnych przygotowano także opcje ułatwień dostępu.
Co ciekawe, w nowej odsłonie Snake Eater każda rana głównego bohatera pozostaje z nim do końca gry, ale nie jest do końca jasne, jak ten system zostanie zaimplementowany w praktyce i czy wpłynie to na rozgrywkę.
Ogólnie rzecz biorąc, dziennikarze byli pod dużym wrażeniem Metal Gear Solid Δ: Snake Eater i nie mają wątpliwości, że gra spodoba się publiczności.
Niektórzy autorzy zgadywali, że data premiery remake'u zostanie ujawniona na Tokyo Game Show 2024
Gra zostanie wydana na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.