Cyberpunk 2077 nie będzie moralnie ograniczać graczy i otrzyma tryb „Nowa gra+”

Autor: Igor Nikitin | 25.06.2019, 10:50

CD Projekt nadal zachwyca gracze nowymi szczegółami na temat Cyberpunk 2077. Po raz ostatni Polacy rozmawiali o transporcie do gier, a teraz jest „Nowa Gra+” oraz systemu moralności.

Co wiadomo

W wywiadzie dla GamingBolt projektant questów Mateus Tomashkevich powiedział, że gracze będą mogli ukończyć grę bez rozlewu krwi, ale to nie doda bohaterowi „plusów w karmę.” Gracze będą sami wybierać dobrą lub złą postać, i przenieść na własnej ścieżce.

«У нас нет системы морали как таковой. Однако, чтобы завершить игру без убийств, вы должны быть очень хороши в стелсе. Вкладывайте очки в улучшения скрытности, используйте оружие, позволяющее выводить врагов из строя, не убивая их, чтобы принимать моральные решения, которые позволят вам не убивать людей на протяжении всей игры», — заявил Томашкевич.

Niektórzy gracze mogą zdenerwować ta decyzja, ale system moralności często blokkuje gracza. W Dishonored dla otrzymania dobrego zakończenia musiał działać dyskretnie, i bez rozlewu krwi. W rezultacie, stealth był jedynym właściwym sposóbem, co zabijało nieliniowość.

W Cyberpunk 2077 gracze nie będą ograniczać granice moralności, ale będą apelować do powtórzenia. Według słów głównego projektanta zadań Paula Sasco, gracze nie będą w stanie pompować swoją postać do maksymumu w jednym przejściu, otóż dla otwarcia wszystkich umiejętności będzie musiał wrócić do cyberpunk po miane.

«Скорее всего, не удастся довести всё до максимума за одно прохождение, потому что не было бы особого смысла делать игру с реиграбельностью и системой выбора, в то же время позволяя игрокам прокачать все характеристики за первое прохождение», — сказал Саско.

Cyberpunk 2077 wyjdzie 16 kwietnia na PlayStation 4, Xbox One i PC w Steam, GOG.com i Epic Games Store.