Todd Howard uwielbia Indiana Jonesa i to właśnie on wymyślił fabułę filmu Indiana Jones i Wielki Krąg
MachineGames, znane z najnowszych gier z serii Wolfenstein, pracuje nad Indiana Jones and the Great Circle. I jak się okazało, projektant gier Todd Howard (Skyrim) wymyślił "podstawy fabuły gry".
Co wiadomo
Scenarzysta Tommy Thordsson-Bjork powiedział, że Todd Howard zainicjował podstawy historii, o której myślał od wielu lat. Mając te zalążki fabuły, zebrano zespół w MachineGames.
Reżyser gry Jörk Gustafsson wspomina: "Nazwał nawet swojego psa Indiana. Ma też ogromną kolekcję Indiany w swoim biurze".
Howard rozmawiał o grze Lucasfilm zanim ta trafiła do MachineGames. Potem przyszedł do zespołu i powiedział: "Mam mały pomysł", który teraz znamy jako Indiana Jones and the Great Circle.
Gra skupia się na walce wręcz: protagonista jest świetnym pięściarzem i potrafi wytrącać wrogów z równowagi swoim biczem.
Bohater ma rewolwer, a w walce może podnieść kilka innych rodzajów broni, ale MachineGames nie chciało tworzyć kolejnej strzelanki, więc gracze nie otrzymają zbyt dużej ilości amunicji, a gra nie koncentruje się na strzelaninach. Gracze będą podróżować do Egiptu, Tajlandii, a nawet Himalajów, aby znaleźć artefakty i rozwiązać tajemnicę Wielkiego Kręgu.
Jeśli chodzi o łamigłówki, będą one wymagające, ale nie do tego stopnia, że będziesz musiał przejść do YouTube, aby obejrzeć instrukcję
Kiedy można się spodziewać
Indiana Jones and the Great Circle ukaże się 9 grudnia na PC (Steam) i Xbox Series, w tym Game Pass. Wiosną 2025 roku gra będzie dostępna na PlayStation 5.
Źródło: gamesradar