Twórcy Sid Meier's Civilisation VII przedstawili królową Hatszepsut i opowiedzieli o zaktualizowanym systemie zmiany wieku.

Autor: Anton Kratiuk | wczoraj, 19:28

Studio Firaxis Games zorganizowało kolejny stream poświęcony historycznej strategii 4X Sid Meier's Civilisation VII. Transmisja trwała prawie dwie godziny i zapewne niewiele osób może sobie pozwolić na poświęcenie tak dużej ilości czasu na obejrzenie materiału wideo, dlatego zebraliśmy najważniejsze wiadomości od deweloperów.

Co wiadomo

Firaxis przedstawiło kolejnego grywalnego przywódcę narodów - królową starożytnego Egiptu i pierwszą kobietę-faraona Hatszepsut.

Podobnie jak w prawdziwej historii, w grze woli nie prowadzić wojen podjazdowych, ale angażować się w handel, wydawać pieniądze otrzymane na budowę majestatycznych budynków, a wszelkie spory z sąsiadami regulować za pomocą dyplomacji.

Głównym celem "Żony Boga Amona" jest pozostawienie spuścizny i pamięci na wieki, zarówno o sobie, jak i o państwie.

Deweloperzy zwrócili uwagę na system zmieniających się epok, osobno zajmując się starożytnością. Jak wiadomo, każda gra w Sid Meier's Civilisation VII jest podzielona na trzy epoki: starożytność, wiek odkryć i współczesność, a na każdym etapie gracze będą mieli inne cele, priorytety, funkcje i możliwości gry. Gdy gracz osiągnie wymagany poziom rozwoju, wybrana nacja przechodzi do następnego okresu i zostaje zastąpiona przez państwo z odpowiedniego okresu, zachowując główne cechy poprzedniego kraju i jego wektor rozwoju.

W nowej grze twórcy chcą nadać wszystkim epokom historycznym unikalne cechy i indywidualność, aby każda partia była ekscytująca i nieprzewidywalna.

Przy okazji przedstawiciele Firaxis wspomnieli, że ogromny odsetek graczy w Civilisation VI nigdy nie ukończył ani jednej gry. Ich zdaniem świadczy to o tym, że po osiągnięciu pewnego etapu gracze tracą zainteresowanie rozgrywką, dlatego twórcy zamierzają zadbać o to, by w Civilisation VII taka sytuacja nie miała miejsca.

Kiedy czekać

Sid Meier's Civilisation VII ukaże się 11 lutego na PC, PlayStation, Xbox i Nintendo Switch.

Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej

Źródło: Sid Meier's Civilisation