TikTok uruchamia funkcję "Subskrypcja": blogerzy będą mogli udostępniać subskrybentom ekskluzywne treści za opłatą.
TikTok ogłosił uruchomienie nowej funkcji monetyzacji o nazwie Subskrypcja, która pozwoli twórcom udostępniać ekskluzywne treści subskrybentom za opłatą. Funkcja ta jest rozszerzoną wersją poprzedniego narzędzia LIVE Subscription, którego nazwa została zmieniona w marcu.
Co wiemy.
Dzięki nowej funkcji autorzy mogą oferować trzy różne poziomy subskrypcji, z których każdy zapewnia dostęp do unikalnych treści i bonusów.
Subskrybenci otrzymają dostęp do ekskluzywnych materiałów wideo, możliwość uczestniczenia w transmisjach LIVE i korzystania ze specjalnych naklejek. Ich imiona i nazwiska pojawią się wraz z identyfikatorami społeczności w profilach i komentarzach.
Subskrybenci będą mogli również komunikować się z twórcami treści na platformie Sub Space. Blogerzy mogą dostosować bonusy dla swoich subskrybentów, wybierając z gotowej listy, która obejmuje role Discord, pozdrowienia i możliwości wspólnych gier.
Aby uzyskać dostęp do tej funkcji, autorzy muszą mieć co najmniej 18 lat, co najmniej 10 000 subskrybentów i 100 000 wyświetleń filmów w poprzednim miesiącu kalendarzowym. Nowa funkcja jest już dostępna dla niektórych twórców w wybranych krajach i wkrótce zostanie wprowadzona na inne rynki.
Źródło: TikTok