Google testuje niebieskie znaczniki w wynikach wyszukiwania
Google eksperymentuje z wprowadzeniem niebieskich znaczników wyboru w wynikach wyszukiwania, aby pomóc użytkownikom określić wiarygodność firm. Te znaczniki wyboru pojawią się obok linków do zweryfikowanych firm i są rozszerzeniem funkcji wskaźników marki już używanych w Gmailu.
Co wiemy.
Według The Verge, niektórzy użytkownicy zaczęli już widzieć te znaczniki wyboru obok linków do oficjalnych stron internetowych firm takich jak Microsoft, Meta, Apple, Amazon i HP. Jednak eksperyment nie został jeszcze szeroko wdrożony, aw niektórych przypadkach kleszcze zniknęły po zmianie konta.
Rzecznik Google potwierdził, że firma regularnie testuje nowe funkcje, aby pomóc konsumentom znaleźć wiarygodne źródła online. Gdy użytkownicy najadą kursorem na znacznik wyboru, pojawi się okno ostrzegające, że Google nie może zagwarantować wiarygodności firmy.
Google nie ogłosiło jeszcze oficjalnie tej funkcji.
Źródło: The Verge