Amazon wprowadza nową funkcję AI Shopping Guides, która pomoże wybrać najlepsze produkty podczas zakupów.

Autor: Nastya Bobkova | dzisiaj, 05:28

Amazon zaprezentował nową funkcję o nazwie AI Shopping Guides, która uprości wyszukiwanie i wybór produktów na platformie. Dzięki generatywnej sztucznej inteligencji (Gen AI) klienci będą mogli łatwiej znaleźć najlepsze produkty, otrzymując "spersonalizowanych asystentów" podczas zakupów.

Co wiemy

Po standardowym wyszukiwaniu produktów konsumenci będą mogli uzyskać dostęp do przewodników zawierających przydatne informacje, w tym wykresy porównujące cechy różnych produktów. AI Shopping Guides podsumowuje również recenzje produktów.

Dla sprzedawców Amazon wprowadza chatbota Rufus AI, który zapewnia badania i rekomendacje oraz pomaga promować ich produkty. Nowa funkcja rozszerzy Rufusa, ułatwiając tworzenie opisów produktów bez znaczącej interwencji ze strony sprzedawców.

Amazon planuje również zintegrować dane z innych platform, aby oferować konsumentom jeszcze bardziej spersonalizowane rekomendacje.

Źródło: Android Headlines