Bethesda traci talenty: projektant Quake Tim Willits opuścił id Software dla Saber
Tim Willits odbył się w id Software przez ponad 24 lat, pracując nad Doom i Quake. W lipcu, projektant ogłosił, że opuszcza studio, a teraz gracze dowiedzieli się, kto zwabił dewelopera.
Co wiadomo
Na stronie w Twitterze Willits pisał, że od początku sierpnia jest głównym dyrektorem kreatywnym w Saber Interactive. To studio jest znane graczom z World War Z i TimeShift, a teraz deweloperzy przekazują „Wiedźmin 3” na Nintendo Switch. W wywiadzie dla Fortune Willits nie wyjaśnił za jaki projekt zmienił pracę, ale powiedział, że powodem przejścia jest chęć do pracy w małym zespole.
Drugim powodem była chęć do pracy z nowymi gatunkami. W id Software Willits pracował nad The Ultimate Doom, Quake, Quake II, Quake III Arena i Doom 3, które wymagały pełnego zaangażowania. Przez dwie dekady lat, deweloper nauczył się wiązać graczy w strzelanek, i jest gotowy, aby spróbować swoich sił w innych gatunkach.