YouTube testuje nową stronę główną bez liczby wyświetleń i daty przesłania
YouTube rozpoczął testowanie nowej wersji swojej strony głównej, na której brakuje dwóch kluczowych elementów - liczby wyświetleń i daty publikacji wideo. Innowacja ta ma na celu zwrócenie uwagi użytkowników wyłącznie na tytuł wideo i nazwisko autora.
Co wiemy.
YouTube stara się zmodernizować swoją platformę poprzez poprawę interfejsu i funkcjonalności. Chociaż liczba wyświetleń i data publikacji nie będą wyświetlane na stronie głównej, informacje te pozostaną dostępne podczas oglądania wideo.
Reakcja społeczności na tę innowację była mieszana. Krytycy uważają, że daty publikacji są ważne, zwłaszcza w przypadku filmów informacyjnych. Z drugiej strony zwolennicy mają nadzieję, że ta zmiana pozwoli mniej popularnym autorom na zwrócenie większej uwagi widzów.
Obecnie jest ona jedynie w fazie testów i nie ma informacji, kiedy funkcja ta może zostać udostępniona wszystkim użytkownikom.
Źródło: @vidIQ