Nowe logo Jaguara: marka przygotowuje się do transformacji
Jaguar kontynuuje przygotowania do całkowitego "restartu" - stopniowo finalizuje produkcję modeli z obecnej linii i przygotowuje się do zaprezentowania samochodu koncepcyjnego, który zapoczątkuje nowy język projektowania. Ale żaden restart nie obejdzie się bez zaktualizowanej identyfikacji wizualnej, więc brytyjski producent samochodów zaprezentował swoje nowe logo.
Co się zmieniło?
Znany na całym świecie symbol marki - skaczący jaguar - przeszedł zmianę. Nowy wizerunek drapieżnika stał się cieńszy i ostrzejszy, co dodało emblematowi dynamiki. Czcionka napisu Jaguar również została zaktualizowana, łącząc teraz małe i duże litery.
Rebranding ten symbolizuje aspiracje Jaguara do wejścia do ligi luksusowych marek na poziomie Bentleya i Maserati. Cena wyjściowa nowych modeli elektrycznych wzrośnie zatem do 120 000-130 000 euro, znacznie powyżej ceny wyjściowej modeli poprzedniej generacji, które konkurowały z BMW i Audi.
Jaguar zaprezentuje swoją wizję przyszłości 2 grudnia podczas Miami Art Week. W tym samym czasie odbędzie się premiera koncepcji "Exuberant Modernism" - jest to filozofia, która będzie podstawą nowego rozwoju firmy.
Źródło: Jaguar