Facebook wprowadził znaczącą przebudowę w swojej historii. Ale nie dla wszystkich

Autor: Helena Szczerbań | 14.09.2019, 17:25

W maju, na  dorocznej konferencji F8 zespół Facebooku zaprezentował nowy projekt sieci społecznej. A teraz wreszcie zaczął go testowanie.

Co nowego

Tylko kilku użytkowników ma nowy projekt wersji internetowej. Po pierwsze, ich strona wyświetla powiadomienie o zmianach i że przeprojektowanie jest do tej pory uruchamiane tylko w trybie testowym.

To przeprojektowanie jest największe od 15 lat istnienia firmy, a zmiany są widoczne gołym okiem. Nie ma już markowego niebieskiego „nagłówka” na górze strony, a logo Facebooka nie jest już kwadratowe, ale okrągłe.

Ikony nawigacji zostały przeniesione z prawego górnego rogu do środka, czcionka stała się większa, a nowy interfejs coraz bardziej dąży do minimalizmu.

 

Ponadto kanał informacyjny pamięta teraz miejsce, w którym użytkownik się zatrzymał. Oznacza to, że jeśli przejdziesz na inną stronę, a następnie wrócisz do kanału, pojawi się on w tym samym miejscu.

Wygląd strony ustawień pozostaje taki sam.

Kiedy nowa wersja skońnczy testowanie i będzie dostępna dla wszystkich użytkowników - jest nadal nieznane.

Źródło: vc.ru