Historia Anthem się skończyła: BioWare zrezygnowało z dużych aktowych aktuaktualizacji
BioWare wraz z Electronic Arts robią wszystko, aby wesprzeć życie Anthem. W zeszłym tygodniu gra stała się częścią EA Access, a teraz szef usług Chad Robertsona ogłosił nowe plany rozwoju projektu.
Co wiadomo
Twórcy Anthem porzucili strukturę aktów, rodzaj aktualizacji na dużą skalę, które rozszerzą grę o nowe strefy, zadania i działania. BioWare zdołało wydać tylko pierwszą z trzech obiecanych aktualizacji, dodając „Kataklizm”. Teraz zastąpione przez „sezonowe aktualizacje”, z którymi Anthem otrzyma nowe zadania i cele oparte na motywach.
Wstępny plan rozwoju Anthem, oznaczający początek historii gry:
Robertson zwrócił również uwagę na pomoc graczy z serwerami testowymi, która pomogła programistom ulepszyć Kataklizm. Na przykład, za radą graczy, BioWare poprawiło wewnętrzną ekonomię działalności, skręciło równowagę, a nawet poprawiło wskazówki na ekranie ładowania.
„Słyszymy twoje komentarze na temat problemów Anthem i działamy odpowiednio. Systemy te wymagają bardziej dogłębnej analizy i udoskonalenia, a nie szybkich poprawek. Teraz zespół pracuje nad tym, a pierwsze wyniki są zachęcające - napisał Robertson.