Oddech gracza w londyńskim metrze: PlayStation wystylizowało wagony na jednej linii, by uczcić 30-lecie marki

Autor: Vladislav Nuzhnov | dzisiaj, 15:37

PlayStation słynie ze swoich kampanii PR. Te najbardziej efektowne realizowane są zazwyczaj w Wielkiej Brytanii, a jedna z nich poświęcona jest 30-leciu marki PS.

Co wiadomo

PlayStation wystylizowało wagony metra na linii Victoria. Teraz po wejściu do wagonu metra zobaczymy tematyczne siedzenia w jaskrawych kolorach z logo PlayStation, takim jak krzyż, kwadrat, trójkąt i okrąg, Play nie ma limitów oraz znaków startu i mety.

Po raz pierwszy od 25 lat Transport for London zezwolił marce na reklamowanie się na siedzeniach metra. Jest to również pierwszy raz od 25 lat, kiedy zainstalowano nowe siedzenia.

To nie pierwszy raz, kiedy PlayStation robi coś takiego w Wielkiej Brytanii. Z okazji premiery PlayStation 5 w 2020 roku firma stylizowała znaki metra i nazwy stacji, a wcześniej umieściła znaki PlaStation na londyńskiej Oxo Tower w 2013 roku, aby uczcić premierę PS4.

Reklama w 2020 i 2013 roku

Źródło: eurogamer