Tylko dzięki 95% zniżce nieudany Suicide Squad: Kill the Justice League zdołał przyciągnąć choć trochę nowej widowni

Autor: Vladislav Nuzhnov | dzisiaj, 14:20

Z okazji Czarnego Piątku Warner Bros. uruchomiło promocję, w ramach której gry z Batmanem otrzymały duże zniżki. Jedną z nich był nieudany Suicide Squad: Kill the Justice League, który został wydany na początku 2024 roku i otrzymał niskie oceny i sprzedaż. Teraz można ją kupić o 95% taniej. To jedyna rzecz, która pomogła przyciągnąć przynajmniej część odbiorców.

Co wiemy

Według SteamDB szczyt gry online do 27 listopada nie przekroczył 100 graczy (czasami liczba ta była mniejsza niż 60).

27 listopada liczba ta wzrosła do 500, a w chwili pisania tego tekstu w grę gra 1500 osób. Niedawno szczyt online wzrósł do 2500 graczy dzięki zniżce. Średnio każdego dnia w grze jest około 2000 osób.


Online w grze. Ilustracja: -SteamDB-

Tak więc tylko 95% zniżka przyciągnęła przynajmniej kilku nowych graczy, ale to bardzo smutne, że gra, która początkowo wyglądała jak potencjalny projekt, jest sprzedawana z taką zniżką w mniej niż rok, ale nadal nie może osiągnąć 5000 graczy online.

To po raz kolejny udowadnia, że ludzie potrzebują gier superbohaterskich dla jednego gracza, takich jak Batman Arkham lub Marvel's Spider-Man, a nie usług gier.

Źródło: steamdb