Składany Samsung Galaxy Fold zepsuł się na drugi dzień użytkowania

Autor: Helena Szczerbań | 27.09.2019, 17:26

Na początku września, Samsung wreszcie zaczął sprzedawać składany Galaxy Fold. I wydaje się, że historia się powtarza: w drugim dniu stosowania, w dziennikarza TechCrunch Brian Heather'a zaczeły się problemy ze smartphonem.

Co się stało

Pomimo faktu, że Galaxy Fold „doskonałe” przeszedł wszystkie testy na wytrzymałość, Brian, który nie myślał robić smartphonowi testów upuszczania, dziwna plama pojawiła się na wyświetlaczu urządzenia. W tym przypadku w dziennikarza był nowy model - zmodyfikowany, co przeszedł wszystkie niezbędne testy, jak zapewniają przedstawiciele Samsunga.

Ironią jest w tym, że w kwietniu, kiedy w żurnalistów masowo psuły się pierwsze próbki Samsung Galaxy Fold, urządzenie w Brian Heather'a nie zawiodło.

Jeśli chodzi o nowy problem, Brian podejrzewa, że plama pojawiła się po lekkim naciśnięciu ekranu, aby zamknąć smartfon. W instrukcji obsługi Samsung zaleca: „Nie należy naciskać ekranu twardymi lub ostrymi przedmiotami. Używaj delikatnych akcentów, nie wywieraj na nie nadmiernej siły. ” Najwyraźniej firma nie na próżno oferuje taio (150 USD) zamienić ekran Samsung Galaxy Fold w przypadku awarii w ciągu jednego roku od zakupu.

Teraz przedstawiciele Samsunga zabrali uszkodzony smartfon, aby zbadać i zidentyfikować przyczynę awarii.

Źródło: TechCrunch