Przez jedną dobę Call of Duty: Mobile przyniósła Activision 2 miliony dolarów i zdobyła Google Play i App Store
Call of Duty: Mobile wyszedł na Android i iOS pierwszego października, a analitycy z Sensor Tower podzielili swoimi pierwszymi sukcesami gry.
Jak się mają
Według agencji, w ciągu pierwszych 24 godzin Call of Duty: Mobile zostało pobrane 20 milionów razy. Projekt zdobył pierwsze miejsce w Google Play (19 regionów) i App Store (45 regionów), a w USA gra wyprzedziła Mario Kart Tour, która od czasu premiery jest liderem w sklepie Apple. Projekt mobilny Activision zarobił już 2 miliony dolarów. Twórcy zarabiali na grze, korzystając z przepustki bojowej, przedmiotów kosmetycznych i wzmacniaczy postępu.
Przypomnijmy, że Call of Duty: Komórka wyszedł na Androida i iOS bez kampanii fabularnej, ale z bitwami drużynowymi dla wielu graczy i królewską bitwą na 100 osób. Do gry trafiły także legendarne karty, takie jak Crossfire i Nuketown, a także klasyczna broń.