Dyrektor artystyczny God of War: Ragnarök, Rafael Grassetti, dołączył do Naughty Dog Studios, by pracować nad nową hitową grą.
Studio Naughty Dog dokonało cennego uzupełnienia swojego zespołu - dyrektor artystyczny God of War: Ragnarök i weteran PlayStation Studios, Rafael Grassetti, dołączył do ekipy Neila Druckmanna.
Co wiadomo
Po premierze God of War: Ragnarök, Grassetti opuścił Sony Santa Monica, by spróbować swoich sił w oddziale Netflix Games. Miał kierować rozwojem wysokobudżetowego projektu w ramach studia Team Blue, ale Netflix zamknął dział gier i postawił na sztuczną inteligencję.
Rafael Grassetti powrócił do PlayStation Studios, ale teraz jako dyrektor artystyczny jednego z projektów Naughty Dog. Projektant gier entuzjastycznie ogłosił to w mediach społecznościowych, ale nie ujawnił, nad jaką grą będzie pracował.
Jestem bardzo podekscytowany dołączeniem do niesamowitego zespołu Naughty Dog i pracą nad jego [kolejnym] projektem, a także powrotem do PlayStation! Dołączyłem do Neila Druckmanna i jego zespołu jako dyrektor artystyczny, aby pomóc stworzyć nowy hit!
Grassetti wykonał świetną robotę przy tworzeniu God of War: Ragnarök i z pewnością taki specjalista wniesie ogromny wkład do Naughty Dog.
Źródło: Raf Grassetti