"Concord nie mógł zaoferować niczego wyjątkowego": reżyser udanej gry Marvel Rivals wyjaśnia porażkę strzelanki Sony
NetEase Games świętuje sukces swojego nowego projektu Marvel Rivals, który wystartował w ubiegły piątek i przyciągnął ponad 10 milionów graczy w zaledwie 72 godziny. Sukces ten jest szczególnie imponujący na tle porażki innej strzelanki z bohaterami, Concord.
Co wiemy
W wywiadzie dla VideoGamer, dyrektor gry Thaddeus Sasser zauważył, że Concord nie zaoferował niczego wyjątkowego, co mogłoby zainteresować długoletnich fanów gatunku. Podkreślił również "koszt zmiany", gdy gracze, którzy już zainwestowali w Overwatch, raczej nie zdecydują się na zmianę gry.
Pomimo sukcesu Marvel Rivals, Sasser uważa, że trudno jest przewidzieć wyniki gry. "Jako deweloper zawsze jesteś zdenerwowany, dopóki nie poznasz reakcji publiczności" - powiedział. "Nikt nie może tego dokładnie przewidzieć".
Marvel Rivals ma przewagę dzięki zróżnicowanej liście superbohaterów. Sasser podzielił się swoim entuzjazmem dla koncepcji gry: "Chcę być Storm lub Doktorem Strange w grze".
Gra jest dostępna na Xbox Series X/S, PS5 i PC. Pierwszy sezon wystartuje w przyszłym miesiącu, przynosząc nowe mapy, bohaterów i przedmioty kosmetyczne.
Źródło: Videogamer