Black Myth: Wukong powinien był zdobyć nagrodę dla gry roku na The Game Awards 2024, mówi CEO Game Science

Autor: Vladislav Nuzhnov | dzisiaj, 09:27

Gra Black Myth: Wukong zdobyła dwie nagrody na The Game Awards 2024, ale jej twórca, dyrektor generalny Game Science, Feng Ji, był rozczarowany. Swoimi przemyśleniami podzielił się w poście na chińskiej platformie Weibo.

Co wiemy

The Game Awards 2024 stało się ważnym momentem dla wielu projektów, ale nie wszyscy wrócili z wydarzenia zadowoleni. Black Myth: Wukong, nominowany do pięciu nagród, w tym Gry Roku, zwyciężył w kategoriach Najlepsza Gra Akcji i Wybór Graczy. Dyrektor generalny Game Science, Feng Ji, wyraził jednak rozczarowanie, że projekt nie zdobył głównej nagrody.

W swoim poście na Weibo Feng Ji zauważył, że dwa lata temu napisał przemówienie, które wygłosi, gdy Black Myth: Wukong wygra grę roku. Przyznał, że czuł się "oszukany", ponieważ nie rozumiał kryteriów wyboru zwycięzcy w kategorii Gra Roku.

Przyszedłem tu po nic

Ji podzielił się również swoimi przemyśleniami na temat tego, jak jego zespół starał się stworzyć grę, która sprawi, że ludzie poczują "prawdę, dobroć i piękno". Podkreślił, że Black Myth: Wukong został stworzony dla tych, którzy nie mają dostępu do gier AAA lub nowoczesnych platform, a także dla tych, którzy spotykają się z niesprawiedliwością w życiu.

Pomimo nagród, CEO podkreślił, że rozczarowanie było spowodowane nie tylko przegraną, ale także brakiem jasnych wyjaśnień dotyczących sposobu wyboru zwycięzców w głównej kategorii. Feng zaznaczył również, że szansa występu na scenie była dla niego ważna, biorąc pod uwagę trudności z organizacją podróży na wydarzenie.

Źródło: thegamer