Świeże szczegóły dotyczące Need for Speed Heat: Tuning, otwarty świat i system drużynowy

Autor: Igor Nikitin | 15.10.2019, 17:47

Need for Speed: Heat pojawi się na konsolach i komputerach osobistych 8 listopada. Programiści z Ghost Games już pokazali graczom trochę rozgrywki, a teraz postanowili podzielić się z dziennikarzami nowymi szczegółami VG247.

Co wiadomo

W grze Heat gracze nie zobaczą „kart prędkości”, które były jedną z głównych wad Need for Speed: Payback. Teraz wszystkie ulepszenia są zdobywane w wyścigu, a sami programiści chcą, aby gracz poczuł się jak mechanik. Według klasyków zawodnicy będą mogli poprawić prędkość, kontrolę, przyspieszenie i inne cechy samochodu. Ponadto twórcy dodali nowy element dostosowywania - dźwięk silnika.

Gracze będą mogli również wybrać swojego awatara spośród 12 zebranych postaci.

Gracze będą jeździć po Palm City (Palm City, - inż.), Który stał się wirtualnym wcieleniem Miami. Oprócz zmiany dnia i nocy, twórcy wprowadzili dynamiczną pogodę, a teraz słoneczne dni zostaną zastąpione przez tropikalne burze i deszcze. Nie wiadomo jeszcze, jak bardzo pogoda wpłynie na rozgrywkę, ale graczom gwarantuje się piękne odbicia w kałużach.

W tym samym czasie dzienne i nocne przejażdżki będą inne. W ciągu dnia gracz będzie uczestniczył w legalnych zawodach na wybranym torze. Gdy zachodzi słońce, wyścigi uliczne są zakazane przez funkcjonariuszy policji.

Pierwsze 10 minut gry Need for Speed: Heat:

Oprócz kampanii dla jednego gracza w Need for Speed: Heat, będzie także tryb wieloosobowy. Aby zjednoczyć graczy, twórcy dodali system „Drużyny”. Na wczesnych etapach gracze zostaną automatycznie wrzuceni do składu początkowego, gdzie mogą znaleźć przyjaciół lub rywali.

Według producenta gry, Danny'ego Isaaca, powinno to zwiększyć entuzjazm graczy, ponieważ jazda samochodami sportowymi sprawia więcej radości w firmie. Ponadto członkowie zespołu otrzymują premie.