Natywne 4K lub 60 FPS: Capcom ujawnił szczegóły techniczne konsolowych wersji Monster Hunter Wilds

Autor: Anton Kratiuk | wczoraj, 22:10

Capcom zorganizował specjalną transmisję poświęconą Monster Hunter Wilds, podczas której ujawnił ważne informacje na temat technicznych niuansów tej ambitnej gry akcji.

Co wiadomo

Japoński deweloper poinformował, że na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X grę będzie można uruchomić w dwóch tradycyjnych trybach:

  1. Tryb jakości - rozdzielczość wyjściowa 4K (rozdzielczość natywna 3072x1728), 30 FPS;
  2. Tryb wydajności - rozdzielczość wyjściowa 4K (rozdzielczość natywna 1920x1080), 60 FPS.

Na słabej i przestarzałej technicznie konsoli Xbox Series S, Monster Hunter Wilds działa tylko w jednym trybie - natywnej rozdzielczości FullHD (1920x1080) przy 30 FPS.

Jeśli chodzi o ulepszoną wersję gry akcji na PlayStation 5 Pro, zostanie ona wydana jednocześnie z łatką pierwszego dnia.

O wersji gry na PC poinformowano, że obecnie Capcom pracuje nad zmniejszeniem minimalnych wymagań systemowych. Przypomnijmy, że zostały one opublikowane we wrześniu i wywołały wiele pytań. Aby gracze PC mogli być pewni normalnego działania Monster Hunter Wilds, twórcy mogą wydać specjalny benchmark, ale na razie nie podano żadnych terminów.

Pełny zapis transmisji:

Kiedy się spodziewać?

Monster Hunter Wilds ukaże się 28 lutego 2025 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.

Źródło: Capcom