Samsung zorganizuje osobne wydarzenie Unpacked Night z okazji premiery serii Galaxy S25, aby zwiększyć sprzedaż nowych flagowców
Samsung wydaje mnóstwo pieniędzy na marketing swoich produktów, zwłaszcza smartfonów z serii Galaxy S i Galaxy Z. Firma organizuje duże wydarzenia, współpracuje z celebrytami i umieszcza ogromne plakaty w kluczowych miejscach na całym świecie. Wraz z premierą serii Galaxy S25, Samsung planuje przenieść marketing na wyższy poziom.
Co wiadomo
Galaxy S25 zostanie zaprezentowany podczas wydarzenia Galaxy Unpacked 22 stycznia 2025 r. w San Jose w USA. Podczas tego wydarzenia firma będzie gościć wiele kluczowych postaci z branży technologicznej i medialnej. Jednak marka na tym nie poprzestanie.
Samsung planuje wydarzenie Unpacked Night dla influencerów, które rozpocznie się w noc wydarzenia Galaxy Unpacked. Wydarzenie zgromadzi najlepszych influencerów z całego świata, których firma rekrutuje od zeszłego roku w celu wprowadzenia na rynek serii Galaxy S25.
Samsung wierzy, że wpływ influencerów na platformach takich jak Facebook, Instagram, X i YouTube znacznie wzrósł i pomogą oni zwiększyć sprzedaż nowych flagowców.