W 2019 r. Branża gier zarobi 148 miliardów dolarów, ale straci 3 miliardy dolarów z powodu konsol
Analitycy Newzoo ujawnili nowy raport, w którym przewidywali, że branża gier zdobędzie nowy rekord zysków.
Co wiadomo
Według szacunków agencji analitycznej w 2019 r. Przemysł gier zarobi 148,8 mld USD. To o 7,2% więcej niż w 2018 r., Ale mniej niż oczekiwano. W poprzednim raporcie Newzoo przewidział, że gracze wydadzą 152,1 miliarda dolarów na gry.
Analitycy musieli nie doceniać oczekiwań ze względu na spowolnienie na rynku konsol do gier. W pierwszych dwóch kwartałach 2018 r. Segment wykazywał wzrost odpowiednio o + 21% i + 24%, ale w 2019 r. W tym samym okresie przychody wzrosły o + 7% i + 4%. Początkowo agencja spodziewała się, że w 2019 r. Konsole przyniosą 47,9 mld USD, ale teraz oczekiwany przychód wyniesie 45,3 mld USD, + 7,3% więcej w porównaniu z 2018 r.
Analitycy twierdzą, że rok 2018 był w dużej mierze rekordowy z trzech powodów:
- Wzrost popularności „Battle Royale” (zwłaszcza Fortnite)
- Wydanie kilku gier definiujących generację
- Sukces Nintendo Switch.
Niemniej jednak rynek konsol wykazuje najszybszy wzrost i przewyższy przychody z komputerów.
Rynek gier mobilnych również będzie się rozwijał. Oczekuje się, że przenośna rozrywka przyniesie 68,2 mld USD w 2019 r., Co stanowi wzrost o 9,7% w porównaniu z 2018 r. Ponadto gry na smartfony przyniosą w tym roku 46% całkowitych przychodów branży. Według analityków, za aktywny rozwój mobilnej rozrywki trzeba podziękować rynkam Japonii, Korei Południowej i Ameryki Północnej.
Analitycy uważają, że do 2022 roku sprzedaż gier powinna wzrosnąć do 189 miliardów dolarów rocznie. Ponadto 80% przypada na gry konsolowe i mobilne.
{% Urządzenie 788%}