Niektóre z nowych elementów w Elden Ring: Nightreign to nie pogoń za trendami, ale nowe doświadczenie dla graczy, twierdzi FromSoftware

Autor: Vladislav Nuzhnov | 03.02.2025, 14:25

Deweloperzy z FromSoftware zapewniają, że ich nowy projekt Elden Ring: Nightreign nie jest próbą podążania za współczesnymi trendami, a zamiast tego ma na celu zaoferowanie graczom skoncentrowanych i unikalnych wrażeń z rozgrywki.

Co wiemy

Reżyser gry, Junya Ishizaki, w wywiadzie dla magazynu PC Gamer zaznaczył, że zespół chciał stworzyć grę, która łączyłaby elementy RPG, eksploracji, rozwoju postaci i epickich walk z bossami w bardziej zwięzłej formie. Podkreślił, że celem było osiągnięcie nowego poczucia osiągnięć, które różni się od poprzednich projektów studia.

Ishizaki zauważył również, że FromSoftware nigdy nie stroniło od wykorzystywania elementów, które mogą być popularne w branży, o ile dobrze pasowały do ich gier. Podkreślił, że decyzja o dodaniu nowych mechanik była podyktowana chęcią stworzenia świeżej i ekscytującej rozgrywki, a nie podążaniem za trendami mody.

Elden Ring: Nightreign to kooperacyjna gra dla trzech graczy, która łączy w sobie elementy roguelike i skupia się na przetrwaniu. Gracze będą mogli wybierać spośród ośmiu unikalnych postaci, z których każda ma własne umiejętności i ataki ultimatum. Każda sesja będzie trwać trzy dni, podczas których drużyna będzie walczyć z potworami i bossami na stale zmieniającej się mapie.

Premiera gry zaplanowana jest na 2025 rok na PlayStation 5, Xbox Series i PC.

Źródło: GamesRadar