Nowe szczegóły na temat STALKER 2: nowoczesna gra z fajną atmosferą i bez lutboksov
Po ogłoszeniu S.T.A.L.K.E.R 2 zespół GSC Games World zamilkł, cicho kontynuując rozwój
projektu. Jednak przedstawiciel studio odwiedził Games Gathering 2019 w Kijowie, ujawniając nowe szczegóły na temat gry.
Co wiadomo
Blogger TheWolfstalker2 uczestniczył w tym wydarzeniu i rozmawiał z PR-kierownikiem GSC Zaharem Bocharovym. W krótkiej rozmowie przedstawicielem studio powiedział, że twórcy myślą o tworzeniu narzędzia dla „biznesu modowego”. Fani S.T.A.L.K.E.R nadal wprowadzają modę dla pierwszych gier z tej serii, a GSC Games World myśli jak uprościć ich tworzenie i dystrybucję do drugiej części.
„Oczywiście, będziemy myśleć o modach w kontekście S.T.A.L.K.E.R 2. Postaramy się zrobić jakiś mechanizm, który ułatwi ich produkcję i dystrybucję, ale wymagane są dalsze informacje przed ujawnieniem mnie o szczegóły techniczne. Jeszcze tego nie da się zrobić, ale jestem pewien, że „biznes modowy” nie będzie rozczarowany„- powiedział Zahar Bocharov.
Jeśli chodzi o procesie gry i zarabiania, deweloperzy postanowił zignorować lutboksy. Użytkownik Twitter zasugerował, że S.T.A.L.K.E.R 2 będzą popularni wśród deweloperzy mechanicy zarabiania, ale PR-manager z GSC rozwiał wątpliwości.
Bocharov powiedział również, że GSC Games World przygotowuje grę przełomową, która może stać się zjawiskiem kulturowym.
„W ogóle, Siergiej Grigorowicz, twórca ”S.T.A.L.K.E.R”, miał zamiar zrobić drugą część, która stała by się zjawiskiem kulturowym, albo nie robić tego w żaden sposób. Ona robi się, oznacza to, że na tym etapie Siergiuszowi ona podoba się, i idziemy w potrzebnym kierunku. Inspiruje nas oryginalna trylogia. W tym planie gra pozostanie wierna swojemu duchu i atmosferze. Jednocześnie musi to być coś nowego, bo to było dawno, a powinna ona być odtwarzana jak nowoczesna gra„- powiedział PR-manager.
Jeśli chodzi o datę premiery, Bocharov oficjalnie ogłosił, że gra jest właśnie wydana w 21 wieku.
{% device 788%}