Rebellion Developments opowiedział o funkcjach rozwoju Atomfall

Chociaż do premiery postapokaliptycznej gry akcji Atomfall pozostał jeszcze ponad miesiąc, deweloper Rebellion zaczął ujawniać więcej informacji na temat gry. W niedawnym wywiadzie główny projektant Ben Fisher wyjaśnił, że zespół spędził dużo czasu na dopracowywaniu swoich pomysłów, zanim gra zaczęła nabierać kształtów.
Co wiemy.
Fisher przyznał, że jednym z głównych wyzwań było znalezienie sposobu na zintegrowanie rozgrywki eksploracyjnej z wieloma iteracjami, które miały miejsce podczas fazy prototypowania. Opisał ten proces jako eksperymentalny pod wieloma względami, a zespół musiał rozwijać grę warstwami, stopniowo ewoluując ją w czasie. Przyznał, że proces ten był stresujący, ponieważ choć łatwo było tworzyć plany na papierze, prawdziwym wyzwaniem było sprawdzenie, jak te pomysły sprawdzą się w rzeczywistym rozwoju.
Fisher wyjaśnił, że łączenie pomysłów często prowadziło do nieoczekiwanych interakcji, które wymagały dostosowania po drodze. Podkreślił znaczenie pozostawienia miejsca na iterację i wykonywania pracy w sposób umożliwiający ciągłe doskonalenie.
W poprzednim wywiadzie dyrektor artystyczny Ryan Green mówił o eksploracyjnym nastawieniu gry, zauważając, że Atomfall nie będzie zawierał tradycyjnego systemu zadań. Zamiast tego gracze zostaną poproszeni o samodzielne rozwiązanie historii, podążając za określonymi liniami śledztwa. Porównał grę do The X-Files, którego akcja rozgrywa się w Lake District podczas zimnej wojny.
Gdzie można zagrać?
Atomfall będzie dostępny na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series i PC.
Kiedy można się jej spodziewać?
Premiera gry zaplanowana została na 27 marca.
Źródło: GamingBolt