„Nie mamy urządzeń budżetowych”: OnePlus kategorycznie sprzeciwia się reklamie w swoich gadżetach
Wielu producentów smartfonów (przede wszystkim Xiaomi) dodaje reklamy do swojego oprogramowania, aby zwiększyć zyski lub obniżyć cenę samego urządzenia. Jednak to nie jest OnePlus: firma kategorycznie sprzeciwia się reklamie.
Co mówią
Zostało to stwierdzone w ostatnim wywiadzie założyciela i dyrektora generalnego OnePlus Pete Lau (Pete Lau).
„Na naszych gadżetach nie ma reklam, ale możemy sprzedawać je trochę drożej i zarabiać na nich. Nie dążymy do tworzenia urządzeń budżetowych. Naszym priorytetem jest równowaga między jakością a ceną. ”
Według Lau OnePlus dodaje nowe funkcje tylko wtedy, gdy użytkownik ich potrzebuje. Ale reklamy na smartfonach i innych gadżetach są nie tylko niepotrzebne, ale także denerwują właścicieli. Dlatego w systemie Oxygen OS i na urządzeniach producenta nie ma reklam i nie będzie.
„Różnice między smartfonami z wyższej półki a zwykłymi smartfonami są w szczegółach. Jeśli przynajmniej raz spróbujesz gadżetu o częstotliwości odświeżania ekranu wynoszącej 90 Hz, nie możesz wrócić do częstotliwości 60 Hz. Samochód za milion dolarów jest cenny nie dlatego, że ma niesamowicie mocny silnik, ale dlatego, że programiści zwrócili maksymalną uwagę na szczegóły i jakość ich wykonania ”- podsumował szef firmy.
Źródło: Gizmochina
{% Urządzenie 788%}