Facebook testuje nowy wygląd
W maju ubiegłego roku firma Facebook ogłosiła wielkie przeprojektowanie sieci społecznej. Teraz, zaktualizowany interfejs jest testowany w wersji internetowej Facebook.
Co nowego
Teraz wersja internetowa jest podobna do wersji mobilnej. Po pierwsze, u góry strony nie ma znanego niebieskiego paska. Teraz niebieski kolor pozostanie tylko w logo i akcentach, a cała inna paleta stanie się biała. Samo logo nie jest kwadratowe, ale okrągłe.
Dostępny jest również ciemny motyw mediów społecznościowych.
Ogólnie rzecz biorąc, nowy projekt jest prostszy i bardziej zwięzły. Dlatego programiści nazywają to po prostu - The New Facebook.
Kto testuje
Nowy interfejs jest obecnie dostępny tylko dla ograniczonej liczby użytkowników. To przypadkowi ludzie, którzy przy autoryzacji będą otrzymywać powiadomienia z propozycją, aby przetestować nowy projekt.
Po udzieleniu zgody, użytkownicy mogą przesyłać swoje opinie, komentarze i spostrzeżenia, a także w każdej chwili wrócić do starej wersji Facebooku.
Nowy wygląd będzie dostępny dla wszystkich użytkowników na wiosnę tego roku.
Źródło: CNET
{% Urządzenie 788%}