Patent na innowacyjny system Nemesis pozostaje własnością Warner Bros. do 2036 roku i jest mało prawdopodobne, że zobaczymy go teraz po zamknięciu Monolithu
Warner Bros. anulowało prace nad grą Wonder Woman i zamknęło Monolith Productions, studio stojące za projektem, które stworzyło innowacyjny system Nemesis, ale jego los jest obecnie nieznany.
Co wiemy
Gra Wonder Woman miała wykorzystywać rewolucyjny system Nemesis, który po raz pierwszy pojawił się w grze Middle-earth: Shadow of Mordor. System ten należy jednak do Warner Bros. ze względu na patent ważny do 2036 roku, co ogranicza możliwość jego wykorzystania przez innych deweloperów.
System Nemesis działa w następujący sposób: gdy spotkasz wroga i on cię pokona, może on urosnąć w rangę i stać się silniejszy. A jeśli go pokonasz, możesz wpłynąć na jego los, zabijając go lub ułaskawiając. Jeśli go nie zabijesz, wróg może zapamiętać ten akt miłosierdzia i nawet stać się twoim sojusznikiem w przyszłości.
I szkoda, że tak "skuteczne" rozwiązania pozostawiają najfajniejsze systemy w branży z tyłu szuflady.
Przypominamy, że anulowana gra Wonder Woman została nazwana "wspaniałą i na dużą skalę", a każdy uczestnik dołożył wszelkich starań.
Źródło: @imrankhan.bsky.social