Doom Eternal otrzyma znaczącą innowację dla serii: id Software obiecuje więcej epicku i dynamiki
Doom Eternal choć zbudowany na starym dobrym zniszczeniu demonów, ale twórcy id Software zdecydowali, że najwyższy czas, aby zróżnicować kanoniczną rozgrywkę.
Co wiadomo
W wywiadzie dla VG247 producent wykonawczy Marty Stratton opowiedział, że zespół zdecydował się dodać platformówke w celu złagodzenia monotonii.
W Doom 2016 gracze przechodzili z poziomu na poziom, niszcząc demony w korytarzach i dużych pokojach. W Doom Eternal programiści dodali pionowość, która powinna urozmaicić rozgrywkę.
„Nie przesadziliśmy. Wszystkie sekcje platformowe są dość proste, ale rujnują klasyczną rozgrywkę tak bardzo, że w połączeniu z bardziej surową mechaniką i efektami wizualnymi zainteresują graczy ”- powiedział Stratton.
Ponadto twórcy obiecują dłuższy czas gry. Jeśli gracze Doom 2016 całkowicie przechodzili grę w ciągu 11-13 godzin, to Doom Eternal może potrwać 22 godziny.
Ruch głównego bohatera nie ograniczają się do skoków i czepiania się półek. Wojownik otrzymał hak, który pomoże przyciągnąć go do wrogów lub platform, co urozmaica same bitwy.
„Belki i wspinanie się po ścianach, oto co naprawdę pozwoliło nam nie tylko powiększyć przestrzeń, ale także uczynić ten proces bardziej epickim, gdy przeskakujesz duże przepaście i przylegasz do ścian. To zmienia tempo gry - powiedział Stratton.
Przypomnijmy, że Doom Eternal zostanie wydany 20 marca 2020 roku na PlayStation 4, Xbox One i PC.
Dla graczy, którzy chcą wiedzieć więcej:
- Spóźniony prezent Valve: w Stea za darmo rozdają wszystkie gry z serii Half-Life
- Remedy chce pokazać serial według Control i już negocjuje z pisarzem „Gwiezdnych Wojen”
- Akcja nowej generacji: wyciekł gameplay Godfall - pierwszej gry na PlayStation 5 (wideo)
{% Urządzenie 788%}