Split Fiction sprzedał się w ponad milionie egzemplarzy w zaledwie 48 godzin od premiery, It Takes Two zajęło to miesiąc.

Autor: Dmitro Koval | 10.03.2025, 18:22
Split Fiction sprzedał się w ponad milionie egzemplarzy w zaledwie 48 godzin od premiery, It Takes Two zajęło to miesiąc.

Split Fiction, kooperacyjna gra przygodowa od Hazelight Studios, odniosła znaczący sukces, sprzedając się w ponad milionie egzemplarzy w ciągu pierwszych 48 godzin. Dla porównania, poprzedni hit studia, It Takes Two, sprzedał się w milionie egzemplarzy w ciągu miesiąca i od tego czasu sprzedał się w 23 milionach egzemplarzy na całym świecie.

SPLIT FICTION sprzedało się w 1 MILIONIE egzemplarzy w ciągu pierwszych 48 godzin!!! Miłość, jaką wszyscy okazaliście naszej grze, jest przytłaczająca! Wszyscy w Hazelight są niezmiernie szczęśliwi - i nie możemy przestać cieszyć się waszymi niesamowitymi reakcjami! #SplitFiction

[obraz lub osadzenie].

- Hazelight(@hazelightgames.bsky.social) 10 marca 2025 o 17:16

Co wiemy.

Split Fiction śledzi podróż dwóch aspirujących autorów, Mio i Zoe, którzy zostali uwięzieni w symulacji o wysokiej stawce wypełnionej dynamicznymi światami science fiction i fantasy. Ich przetrwanie zależy od ich współpracy, gdy poruszają się po cyberpunkowym środowisku z mechami, manipulacją grawitacją i szybkimi wyścigami motocyklowymi.

Będą również odkrywać światy fantasy, w których będą walczyć, a nawet jeździć na smokach. A najbardziej nieoczekiwanym zwrotem akcji jest przemiana w świnie.

Gdzie mogę zagrać?

Oprócz PC, Split Fiction jest również dostępne na Xbox Series i PlayStation 5.