Samsung stał się największą na świecie marką soundbarów i telewizorów w 2024 r.

Południowokoreańska firma Samsung potwierdziła swoją pozycję lidera na globalnym rynku soundbarów, utrzymując tytuł największej marki w tej kategorii przez 11 lat z rzędu.
Co wiemy
Według firmy analitycznej FutureSource, udział Samsunga w rynku w 2024 r. wyniesie 18,4% pod względem liczby sprzedanych urządzeń i 20,1% pod względem przychodów. Sukces ten przypisuje się między innymi wprowadzeniu innowacyjnych technologii, takich jak bezprzewodowy system Q-Symphony, który umożliwia jednoczesną dystrybucję dźwięku przez soundbar i telewizor bez użycia przewodów, tworząc mocniejszy i wysokiej jakości dźwięk.
Ponadto Samsung pozostaje największą marką telewizorów na świecie, utrzymując tę pozycję przez 19 kolejnych lat, co również jest wielkim osiągnięciem.
Firma wprowadziła już nową serię telewizorów i soundbarów na rok modelowy 2025, co może przynieść firmie ponowne przywództwo w tym segmencie w przyszłym roku.
Źródło: Samsung