Wzruszające, zabawne i z udziałem wielu celebrytów: najlepsze reklamy i zwiastuny Super Bowl 2020

Autor: Helena Szczerbań | 02.02.2020, 21:06

W nocy z 2 na 3 lutego (12:30 czasu środkowoeuropejskiego) w Miami (USA), być może główna impreza sportowa w Ameryce, Super Bowl, rozpocznie się na arenie Hard Rock Stadium. To decydująca gra National Football League. W tym roku San Francisco Forty Niners i Kansas City Chiefs będą rywalizować w finałowym meczu o tytuł mistrza NFL.

Co ciekawe jest to,

Jednak Super Bowl zbiera u ekranów nie tylko fanów futbolu amerykańskiego. Chodzi o wielkie show, które organizatorzy organizują podczas przerw. W różnych latach najlepsi piosenkarze i śpiewacy występowali na scenie, w tym roku Jennifer Lopez i Shakira otrzymali zaszczyt.

Ponadto jest to najbardziej „owocne” wydarzenie dla reklamodawców: corocznie firmy wydają ogromne kwoty i konkurują kreatywnością, aby wyświetlać swoje filmy podczas Super Bowl. Nawiasem mówiąc, Apple jako pierwsze stworzyło oryginalne reklamy Super Bowl. Była to reklama komputera Apple Macintosh w 1984 roku. Film, który sugerował kultową powieść George'a Orwella „1984”, został nakręcony przez Ridleya Scotta.

Co pokażą

W tym roku znane światowe marki również cieszyły się interesującą reklamą. Technologiczni giganci Microsoft i Google, a także producent samochodów KIA postanowili nagrać wzruszające filmy i przypomnieć sobie wartości z życia.

Sylvester „Rocky” Stallone i Chris Rock wystąpili w reklamach na Facebooku, które połączy rock.

Amazon nie zanurzał się w smutku i pokazał, co ludzie robili przed pojawieniem się asystenta głosowego Alexy.

Hyundai ma w tym roku komedię z wieloma gwiazdami.

Menedżer haseł Dashlane pokazał horror o ludziach, którzy zapomnieli hasła.

W reklamach Snickersa ludzie karmią Ziemię ogromnym cukierkiem.

W reklamach Coca-Coli wystąpili reżyser Martin Scorsese i aktor-reżyser John Hill.

Walmart pokazał 12 swoich gości - postaci z popularnych programów telewizyjnych i filmów.

W wideo Mountain Dew Brian Cranston powtarza scenę z kultowego „Shine” Kubricka, ale z humorem, a na końcu pojawia się w obrazie dwóch bliźniaków.

Tegoroczne reklamy Pepsi obejmują fragment hymnu Rock Super Bowl z udziałem Missy Elliott i H.E.R.

Tradycyjnie Super Bowl nie jest kompletny bez zwiastunów oczekiwanych filmów. Jednak w tym roku publiczność będzie rozczarowana: Netflix, Sony Pictures i Warner Bros. odmówił pokazania swoich zwiastunów podczas meczu z powodu zbyt wysokiej ceny: koszt 30-sekundowego pokazu wzrósł z 5,2 miliona do 5,6 miliona dolarów. Nie czekaj więc na zwiastuny do filmów „Wonder Woman 2: 1984”, „Ghostbusters 3: Spadkobiercy ”i in.

Ale Amazon Prime przygotował zwiastun serialu „Łowcy” dla Super Bowl o grupie łowców za nazistami  z Nowego Jorku z Al Pacino w roli tytułowej. Premiera - 21 lutego.

Nawiasem mówiąc, również w tym roku do Super Bowl dołączą politycy - kandydaci na prezydenta Donald Trump i były burmistrz Nowego Jorku Michael Bloomberg. W przypadku filmów zostaną przydzielone specjalne miejsca, aby nie nakładały się na zwykłe reklamy.