Wykonawcy, którzy pracowali nad Warcraft 3 Reforged, odpowiedzieli na krytykę graczy: winę ponosi Blizzard

Autor: Igor Nikitin | 03.02.2020, 16:48

Nie jest już tajemnicą, że Warcraft 3: Reforget został zaktualizowany nie tylko przez Blizzarda. Głównym wykonawcą było malezyjskie studio Lemon Sky, które wykonało 70% grafiki. Twórcy usłyszeli gniew fanów po wydaniu i postanowili zajrzeć na Reddit c odpowiedzią.

Co wiadomo

Lemon Sky przejęło 70% pracy przy animacjach, modelach i środowiskach. Ponadto przy tworzeniu obiektów wykorzystano materiały z World of Warcraft. Często Blizzard oddaje rysowanie swoim programistom, ale najwyraźniej tym razem zespół był zajęty.

Niemniej jednak ostateczne decyzje projektowe pozostały w gestii Blizzarda. Firma przekazała aktywa (obiekty gry) poprzez kontrolę jakości, sprawdzanie pracy artystów, a pracownicy Blizzarda mogli być w biurze kontrahentów przez tygodnie. Na przykład pracownik Lemon Sky zrobił jajo wielkanocne w formie penisa w środku Rzeźnika, ale przedstawiciel "Wichury" poprosił o usunięcie impulsu twórczego.

Pracownik Lemon Sky powiedział również, że w pewnym momencie zmieniło się podejście do tworzenia modeli dla Warcraft 3: Reforged. Blizzard poprosił programistów o jak najszybsze tworzenie zasobów, ale nie spieszył się z podzieleniem się ostateczną wizją projektu. Chodziło o przeniesienie artystów z jednego projektu do Reforged. Lemon Sky wpadło nawet w „kryzys” przed BlizzConem, gdy "Wichura" chciała wydać grywalną wersję demonstracyjną.

Lemon Sky odrzuciła również oskarżenia o jakość filmów giernych, ponieważ w grę zaangażowano Blizzard lub trzecie studio. Ponadto wykonawcy nie mogli zagrać w Warcraft 3: Reforged przed wydaniem, aby ocenić jakość gry.


Dla graczy, którzy chcą wiedzieć więcej:

{% Urządzenie 788%}