CEO Rebellion, studia, które stworzyło Sniper Elite, nie ma pojęcia, jak zorganizować pracę 2000 osób, więc studio skupia się na małych projektach
W niedawnym wywiadzie dla PC Gamer, CEO Rebellion, Jason Kingsley, podzielił się swoją wizją sukcesu w branży gier wideo. Zauważył, że praca w jego studiu polega na profesjonalnej kontroli nad skalą projektów i kosztami, a także gotowości do zatrzymania się w czasie, jeśli gra stanie się zbyt duża.
Co wiemy
Kingsley wyraził swoją fascynację dużymi projektami, które są realizowane przez zespoły liczące tysiące pracowników. Powiedział:
"Kiedy patrzysz na te ogromne gry tworzone przez ogromne zespoły utalentowanych ludzi, zastanawiasz się: jak zorganizować pracę 2000 osób?". Według niego organizacja takich projektów to złożone zadanie, które wymaga wielopoziomowej struktury zarządzania.
Pomimo swojej pasji do dużych gier, Kingsley podkreślił, że Rebellion koncentruje się na mniejszych projektach. Wyjaśnił, że ich odbiorcy są zazwyczaj starsi i mają inne obowiązki:
"Patrzę na niektóre gry i zaczynam w nie grać, ale potem zdaję sobie sprawę, że minęło 10 godzin i jestem tylko w 1% drogi". To skłania go do szukania gier, które zapewniają poczucie osiągnięć i możliwość ukończenia gry.
Kingsley uważa, że wielu graczy pozostawia duże projekty niedokończone z powodu braku czasu.
Kolejną grą studia będzie Atomfall, gra survivalowa osadzona w Anglii, której premiera zaplanowana jest na 27 marca 2025 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.
Źródło: PC Gamer