Powrót nie poszedł dobrze: Square Enix poniosło znaczne straty z powodu Life is Strange: Double Exposure

Autor: Vladislav Nuzhnov | wczoraj, 09:44

Square Enix poinformowało o znaczących stratach finansowych spowodowanych niską sprzedażą Life is Strange: Double Exposure. Prezes firmy, Takeshi Kiryu, zauważył, że projekt ten był "dużą stratą" dla wydawcy.

Co wiadomo

Life is Strange: Double Exposure zostało wydane w październiku 2024 roku jako kontynuacja popularnej serii interaktywnych przygodówek. Gra opowiada historię fotografki Max Caulfield, która odkrywa zdolność poruszania się między dwiema równoległymi liniami czasowymi, aby rozwiązać i zapobiec morderstwu swojej przyjaciółki Saffy.

Pomimo powrotu ukochanej postaci i nowej mechaniki gry, Double Exposure nie spełniło oczekiwań finansowych Square Enix. Według Kiryu, straty z tej gry zostały częściowo zrekompensowane przez sukces Dragon Quest III Remake, ale ogólnie projekt był nieopłacalny.

Fani serii mają mieszane uczucia co do tej gry. Na forach omawiane są możliwe przyczyny niepowodzenia, w tym problemy z fabułą, niedociągnięcia techniczne i zły czas premiery.

Po stratach finansowych Double Exposure, przyszłość serii Life is Strange pozostaje niepewna. Chociaż Square Enix nie wydało żadnych oficjalnych oświadczeń dotyczących sequela, wyniki finansowe ostatniej gry mogą wpłynąć na decyzję firmy dotyczącą dalszego rozwoju serii.

Źródło: TheGamer