W marcu Ubisoft poważnie zaktualizuje Ghost Recon Breakpoint: więcej taktyk i wolności dla graczy
Ubisoft ogłosił nowy tryb Ghost Recon Breakpoint, który stanie się kołem ratunkowym gry i ma na celu zwrócić zainteresowanie graczy.
Co wiadomo
Powiemy odrazu, że w gre pozostał tryb klasyczny. Jeśli podobał Ci się oryginalny Ghost Recon Breakpoint, możesz grać według starych zasad - z poziomami wyposażenia i szeregami łupów. Dla „hardcorowych graczy” twórcy dodali „Deep Immersion”, w którym nie ma podobnych elementów RPG.
Ubisoft dodał również „Niestandardowy styl gry”, w którym gracze mogą dostosować złożoność Ghost Recon Breakpoint. Nie będzie więc rang i poziomu wyposażenia. Po włączeniu opcji „Realistyczne trofea” gracz nie będzie mógł podnieść ekwipunku od poległych wrogów, ale może chwycić broń. Pancerze, buty itp. Będą dostępne w skrzyniach i jako nagroda za misje.
Gracze mogą również ograniczyć się pod względem broni. Na przykład używać 1 lub 2 rodzaje broni głównej. Dodali opcję „realistycznego przeładowania”, gdy podczas zmiany ładownicy gracz traci nieużywane naboje w poprzedniej.
Inne opcje taktyczne:
- Poziom wytrzymałości: Ustawienie prędkości, z którą wydaje się margines wytrzymałości.
- Częstotliwość obrażeń: Ustawianie częstotliwości urazów spowodowanych przez uderzenia pocisków wroga.
- Przywracanie zdrowia: ograniczenie, wyłączenie lub poprawa odzyskiwania zdrowia.
- Nowe ustawienia interfejsu: nowe parametry do konfiguracji interfejsu do własnych upodobań.
- Tryb zamknięty: W Edgine są spotykane tylko fabularne postaci i towarzyszy.
Ubisoft zauważa, że preferencje użytkownika nie dotyczą członków drużyny we wspólnej grze. Aby każdy członek drużyny mógł grać na własnym poziomie trudności i ograniczeń.
Pojawią się dwa dodatki poziomów trudności. Poziom trudności „wrogów” wpływa na szybkość wykrywania, obrażenia zadawane „Duchowi” przez strzały wroga oraz taktykę przeciwników. Poziom „taktyki” złożoności determinuje realizm: liczba komórek broni głównej, zapas bandaży, częstotliwość obrażeń i tak dalej.
Aktualizacja trybu Real Ghost zostanie wydana 24 marca na PlayStation 4, Xbox One i PC.
Źródło: Ubisoft ma
Dla graczy, którzy chcą wiedzieć więcej:
- Sony i HBO wydadzą serię na temat The Last of Us: za scenariusz są odpowiedzialne twórcą "Czarnobyla" i Neil Drakman
- Sony ogłosiła datę premiery Ghost of Tsushima dla PlayStation 4: wartość gry i premie Delux-wydania
- Valve wyda nowy Half-Life wcześniej niż za 13 lat, ale pod jednym warunkiem