Marathon działał niezwykle płynnie nawet w wersji pre-alpha, prezentując stabilnie wysoką liczbę klatek, twierdzi streamer DrLupo

Autor: Vladislav Nuzhnov | 21.04.2025, 09:45

Jeszcze przed rozpoczęciem zamkniętego testu alfa strzelanki Marathon, pierwsze wrażenia z gry już pojawiły się dzięki twórcom treści. Znany streamer DrLupo, który miał możliwość udziału w sesjach testowych od Bungie, podzielił się wynikami wydajności gry.

Co wiadomo

Według niego, Marathon działał niezwykle płynnie, prezentując stabilnie ponad 200 klatek na sekundę w rozdzielczości 1440p przy maksymalnych ustawieniach grafiki z wykorzystaniem kart graficznych RTX 4070 oraz procesorów Intel Core 13. generacji.

Co ciekawe, technologia DLSS była ustawiona na tryb DLAA (Deep Learning Anti-aliasing), który poprawia jakość obrazu bez generowania dodatkowych klatek.

Te opinie dają optymistyczny prognozę dotyczącą technicznej części gry na premierze, zaplanowanej na 23 września tego roku.

Przypomnijmy, że Bungie znosi NDA na testy alfa Marathon po niejednoznacznej prezentacji, więc jeszcze więcej informacji o grze dowiemy się całkiem szybko.

Źródło:?@TauCetiGG