Nowe szczegóły o Ghost of Yōtei: nieliniowa zemsta, szacunek dla kultury i największy świat w historii studia Sucker Punch

Wciąż nie opadły zdziwienie po niespodziewanym ogłoszeniu daty wydania Ghost of Yōtei, jako ekskluzywnej gry na PlayStation 5 znów znalazł się w centrum uwagi, tym razem dzięki świeżym szczegółom od deweloperów. W ostatnim wywiadzie Famitsu z dyrektorami Nate'em Foxem i Jasonem Connellem ujawniono nowe ciekawe detale nadchodzącej gry.
Co wiadomo
Jak już wiadomo, fabuła obraca się wokół dążenia głównej bohaterki Atsy do zemsty na okrutnym gangu znanym jako Yotejska Szóstka, który zniszczył jej rodzinę. Jednak gra nie poprowadzi graczy w liniowym łańcuchu misji fabularnych w celu wyeliminowania głównych złoczyńców. Zdaniem deweloperów, gracze będą mogli samodzielnie wybierać kolejność, w jakiej będą polować na członków Yotejskiej Szóstki. Jak dużą wolność będą mieli w osiągnięciu tego celu, na razie nie wiadomo, ale Fox podkreśla, że wybór gracza jest kluczowym elementem projektowania gry.
"Z perspektywy przygód w otwartym świecie, Ghost of Yōtei ma największą wolność i największą mapę wśród wszystkich gier z otwartym światem, które kiedykolwiek stworzyliśmy", – stwierdził Fox.
Wywiad dotknął również podejścia Sucker Punch do szacunkowego przedstawienia Japonii jako tła gry. Jak pamiętacie, Ghost of Tsushima otrzymała wiele pochwał za swoje odzwierciedlenie regionu i jego kultury, i, co nie dziwi, zespół chce kontynuować tę drogę w sequealu.
"Otrzymaliśmy współpracę od różnych konsultantów dotyczących przedstawienia narodu Ajnów i ich kultury w tamtym czasie" - wyjaśnia Fox. - "Jak w przypadku poprzedniej gry, starannie badaliśmy również japońską kulturę i zaintegraliśmy ją w ten projekt".
Mając na uwadze wysoką jakość Ghost of Tsushima, pokładamy duże nadzieje w Ghost of Yōtei - i wszystko, co do tej pory słyszeliśmy o niej, brzmi bardzo obiecująco. A zagrać będziemy mogli już 2 października.
Źródło: VGC