Twórcy Marathon wciąż szukają idealnego rozwiązania do wdrożenia czatu proximity, ale nie należy go oczekiwać przy premierze

Autor: Vladislav Nuzhnov | 29.04.2025, 10:58
Twórcy Marathon wciąż szukają idealnego rozwiązania do wdrożenia czatu proximity, ale nie należy go oczekiwać przy premierze

Mówiąc o nadchodzącej reaktywacji strzelanki Marathon, gracze z niecierpliwością czekają na nowe szczegóły dotyczące rozgrywki, a jedną z interesujących możliwości może być czat proximity, który pozwala na komunikację z przeciwnikami, co jest charakterystyczne dla gier w gatunku extraction shooter. Dyrektor gry Joe Ziegler niedawno podzielił się świeżymi informacjami na temat tej funkcji, zauważając, że zespół wciąż pracuje nad tym, jak dokładnie zostanie ona zrealizowana w grze.

Co wiadomo

Według Zieglera, wdrożenie czatu proximity jest trudnym zadaniem, szczególnie z uwagi na wymagania dotyczące standardów i bezpieczeństwa graczy. Z tego powodu prawdopodobnie nie należy oczekiwać, że ta funkcja pojawi się od razu po premierze gry.

"Wciąż próbujemy zrozumieć, jak to zrobić i jaką formę to przybierze w naszej grze. Prawdopodobnie nie na starcie, ponieważ są pytania dotyczące zgodności ze standardami i bezpieczeństwem," – poinformował Joe Ziegler.

Jednak takie komentarze wywołują pewien sceptycyzm, ponieważ można po prostu dodać możliwość włączenia lub wyłączenia czatu proximity i na tym wszystko, ale deweloperzy mają jakieś dziwne widzenie.

Premiera Marathon odbędzie się 23 września na PC, Xbox Series i PlayStation 5.

Źródło:?@TauCetiGG