Bungie przekształca oświetlenie zewnętrznych lokalizacji w Marathon, aby strzelanka wyglądała bardziej atrakcyjnie

Twórcy nadchodzącego restartu Marathon nadal ciężko pracują nad wizualnymi aspektami gry, poświęcając szczególną uwagę oświetleniu zewnętrznych przestrzeni. Dyrektor gry Joe Ziegler poinformował, że zespół aktywnie eksperymentuje z modelami oświetlenia, aby osiągnąć pożądany poziom jakości i atmosfery.
Co wiadomo
„Szczególnie dla naszych zewnętrznych lokalizacji rozważamy dodatkowe iteracje naszego modelu oświetlenia. Będziemy wielokrotnie przekształcać te wizualne elementy” – powiedział dyrektor gry Joe Ziegler.
To oświadczenie wskazuje, że Bungie dąży do stworzenia nie tylko interesującego procesu gry, ale również wizualnie atrakcyjnego świata Marathon, ponieważ jakościowe oświetlenie jest w stanie znacząco wpłynąć na ogólne wrażenia z gry oraz jej atmosferę.
Wielu graczy wyraziło niezadowolenie z powodu słabego oświetlenia, ale widać, że twórcy są tego świadomi i na premierze możemy zobaczyć nieco inny Marathon.
Przypomnijmy, że twórcy Marathon wciąż szukają idealnego rozwiązania do wdrożenia czatu proximity, ale na premierze nie warto na niego czekać.
Premiera Marathon odbędzie się 23 września na PC, Xbox Series i PlayStation 5.
Źródło:?@TauCetiGG