Skoda uruchomiła wirtualny salon na Amazon UK
Skoda stała się pierwszą europejską marką motoryzacyjną?z własnym wirtualnym salonem na Amazon. Dzięki współpracy obu firm?brytyjscy klienci mogą zapoznać się z pełną gamą modeli Škoda, sprawdzić dostępność samochodów w swoim regionie, zamówić jazdę próbną oraz zapoznać się z opcjami finansowania przed wizytą w wybranym?salonie dealerskim w celu fizycznego zapoznania się z samochodem.
Co jeszcze wiadomo
Inicjatywa ta ma na celu uproszczenie początkowych etapów zakupu samochodu przy zachowaniu zwyczajowego procesu nabywania przez salony dealerskie.
Współpraca Škoda z Amazon pozwala kierowcom porównywać wszystkie dostępne modele w ofercie marki, w tym nowy w pełni elektryczny Škoda Elroq, zrozumieć aspekty finansowe oraz, co bardzo przydatne, otrzymywać informacje o dostępności samochodów u lokalnych dealerów w czasie rzeczywistym.
Wirtualny salon Skoda na Amazon UK. Zdjęcie:?Skoda
Producent samochodów przeprowadził ankietę wśród 2000 dorosłych mieszkańców Wielkiej Brytanii na temat ich preferencji przy zakupie samochodu: 47 procent powiedziało, że możliwość badania opcji bez wychodzenia z domu jest dla nich ważna, a 77 procent spędza do dwóch godzin na przeglądaniu informacji w internecie. Właśnie dla tej grupy Skoda i Amazon uruchomiły wspólny projekt.
Badanie wykazało również, że 82 procent respondentów wciąż preferuje ludzką interakcję. Dlatego?możliwość odbycia jazdy próbnej, porozmawiania z przedstawicielem salonu i fizycznego zakupu swojego następnego samochodu bezpośrednio u dealera, wciąż jest aktualna.
Źródło: Skoda UK