Days Gone Remastered otrzymała duże uaktualnienie z nowym trybem graficznym dla ekranów 120 Hz, ulepszeniami audio i wydajności

Days Gone Remastered wciąż się doskonali: deweloperzy z Bend Studio wydali nową łatkę, która dodaje „Zbalansowany” tryb graficzny z 40 klatkami na sekundę, poprawia dźwięk i zmniejsza opóźnienie wejścia, czyniąc grę jeszcze bardziej komfortową.
Co wiadomo
Jedną z głównych nowości ostatniej aktualizacji było wprowadzenie nowego trybu renderowania „Balanced”, który jest dostępny dla posiadaczy PlayStation 5 i PS5 Pro z obsługą telewizorów 120 Hz z VRR. Tryb ten łączy wysoką rozdzielczość (1800p na PS5 i 4K z PSSR na PS5 Pro) z 40 FPS, co pozwala graczom cieszyć się płynną i wysokiej jakości grafiką bez nadmiernego obciążenia systemu.
Co więcej, w grze teraz włączono obsługę VRR (Variable Refresh Rate), co poprawia płynność obrazu na kompatybilnych wyświetlaczach. Ważne jest, że aby aktywować VRR, należy mieć odpowiedni telewizor i włączyć tę funkcję w ustawieniach konsoli.
Łatka również usuwa problem z zbyt ciemnym ekranem po wyjściu z mapy, a także wprowadza poprawki w trybie wydajności, poprawiając czas ładowania i optymalizując strumieniowanie treści. Uaktualnienie zmniejsza opóźnienie wejścia, czyniąc sterowanie bardziej responsywnym, a także naprawia krytyczne błędy.
Dźwięk w grze stał się bardziej bogaty i szczegółowy: poprawiono balans głośności dialogów, dźwięków broni wrogów, a także efekty towarzyszące atakom i ruchom wrogów. Zmiany są szczególnie zauważalne w dźwiękach freaków.
Jeśli chodzi o mechanikę gry, łatka potwierdziła prawidłowe działanie celowania za pomocą żyroskopu (Motion Sensor Function Aiming), a także naprawiła problemy z audio i nawigacją w trybie Horde Assault, co pozwala na dłuższe cieszenie się walkami z falami wrogów.
Źródło: Bend